°l||l® ™ MR_D&J ™ ®l||l°
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

°l||l® ™ MR_D&J ™ ®l||l°

::: : : مستر دى جى : : : : أسطورة فى عالم الدى جى: : : :

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
lobez

ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟ Empty
مُساهمةموضوع: ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟   ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟ Icon_minitimeالجمعة مارس 14, 2008 8:39 am

هذا الموضوع فيه شويه من الحسااسيه..... واتمنى الاجاابه على السؤال بكل عفووويه وصراااحه

الموضوع عباره سؤال لكل واحد ..

فكما تعلمون كل الجروح سواء ....فكلها تجتمع في صفة واحدة وهي صفة الم.....

فالألم واحد وان اختلف فانه يختلف برؤيتكم له ....وكل له رأي خاص.

فمـــا هي أشد الجـــروح ألمــــــــــــا ...؟ ولمـــــــــــاذا ...؟

1- جرح الصديق

2- جرح الأهل

3- جرح الغريب

4- جرح النفس

5- جرح الحبيب

اتمنى الاجابه بكل صدق
Without Spirit

Without Spirit

مُساهمةموضوع: رد: ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟   ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟ Icon_minitimeالثلاثاء مارس 18, 2008 11:30 am

جرح الغريب مهما كان مؤلم لكن دايما بنلتمس العزر بانه غريب
وجرح الاهل اكـــيد مؤلم جدا ازاى اللى انا جزء منهم يجرحونى
جرح النفــــس من اسوء الجروح بس علاجة بيبقى ف ادينا برده
عكس جرح الصديق فده جرح مابيدواش لانة مش جرح مشاعر صادقة وبس لا دا جرح ف زمن جميل وعشرة طيبة
انما جرح الحبيب فده الجرح اللى مابيتنسيش مهما مر من زمن وبيكون صعب لانه اولا واخيرا معتمد على العاطفة والاحساس

عدل سابقا من قبل Without Spirit في الثلاثاء أبريل 08, 2008 5:50 am عدل 1 مرات
mr/D&J
.: BiG BoSs :.
.: BiG BoSs :.
mr/D&J

مُساهمةموضوع: رد مستر دى جى على موضوعك   ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟ Icon_minitimeالأربعاء مارس 19, 2008 2:35 am

بصراحة يا جماعة الموضوع دة فعلا شيق ويحتاج المناقشة وكل واحد يشوف اللى بيالمة اكتر لان كل واحد اكيد ليه وجهة نظر مختلفة وعجبنى تعليق سارة جدا على الموضوع بس انا ليا اختلاف بسيط.
بس انا مع رايك فى نقطة جرح الغريب مهما كان مؤلم لكن دايما بنلتمس العزر بانه غريب
ومعاكى كمان فى نقطة جرح الاهل اكـــيد مؤلم جدا ازاى اللى انا جزء منهم يجرحونى
وكمان جرح النفس من اسوء الجروح بس علاجة بيبقى ف ادينا برده بس بقى اختلافى معاكى هنا ان حتى لو جرح النفس اتداوى بيسيب اثرودة مش فى كل الناس بس انا بتكلم بصفة شخصية عنى انا
اما بقى بالنسبة لجرح الصديق فا انا بعتبرة من اسوء الجروح لان لما الواحد يعيش حياتة كلها ويعمل صديق ويبقوا الاتنين واحد مع بعض فى الحلو والوحش فلما بعد العمر والذكريات دى الصديق يجرح صديقة ويكتشف انة مش صديق شوفوا الصدمة وياترى هيعيش قد اللى عاشة تانى علشان يعمل صديق من جديد اكيد بلطبع لا فا انا من وجهة نظرى انة من اشد الجرح على الاطلاق
وبالنسبة لجرح الحبيب انا من راييى ان الزمن بينسى بالزات فى الحاجات دى واكبر دليل لما تلاقى اتنين بيحبوا بعض سنين كتير وربنا يكرمهم ويتجوزا وبعد الجواز بايام او اسابيع الزوج يتوفى على طول بنلاقى الزوجة بعد الاربعين وفى ناس مبتستناش متجوزة واحد تانى والزمن ياما بينسى والذكريات الجميلة اللى كانت بينهم الايام فركتها ما بينها وبقت كان شى لم يكن
.
بصراحة انا استمتعت اووووووى بالموضوع دة ووفى تقدم دائما يارب
ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟ 242294974
https://mr-dj.ahlamountada.com

ماهي أكثر الجروح ألما برايك؟؟؟ولمـــــــــــاذا ...؟
صفحة 1 من اصل 1