°l||l® ™ MR_D&J ™ ®l||l°
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

°l||l® ™ MR_D&J ™ ®l||l°

::: : : مستر دى جى : : : : أسطورة فى عالم الدى جى: : : :

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك

أمــ القلووب ــير
ارللاتى
lo0ode
hazemdj
elabcry
عبدة المصرى
A120
essamasd
ابوحموده
mario acac
five2008
semsem_forever
mariormf
saswo
hema_sokar
zezo!
بولكيا العدوى
elkozamy
3afroto
abo_daif
نور المانى
hodasoft
mr/D&J
27 مشترك
انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
mr/D&J
.: BiG BoSs :.
.: BiG BoSs :.
mr/D&J

برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Empty
مُساهمةموضوع: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأربعاء أبريل 02, 2008 9:25 am

https://mr-dj.ahlamountada.com
hodasoft

hodasoft

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأربعاء يونيو 04, 2008 6:28 pm

مشكوررررررررررررررررررررررر

حودة سوفت عشقاً لا ينتهى لمستر دى جى
نور المانى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 10, 2008 7:57 pm

مشكووووووووووووووووووووووووووووووور
abo_daif

مُساهمةموضوع: thankssssssssssssssssss   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة أغسطس 01, 2008 12:57 pm

thankssssssssssssssssss
3afroto

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 19, 2008 4:01 pm

thxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
elkozamy

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 06, 2008 9:43 am

شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بولكيا العدوى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة نوفمبر 07, 2008 7:03 am

مشكورررررررررررر
zezo!

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالسبت نوفمبر 08, 2008 9:17 am

ss
hema_sokar

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأحد نوفمبر 09, 2008 9:17 am

يا ابن العيبه ايه الكلام الجامد ده
ان شاء الله يا امستر دي جي الموقع هايبقي فاااااااااااجر
اخوك وابن منطقتك ابراهيم سكرررررر
hema010299_sokar@hotmail.com
saswo

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالثلاثاء ديسمبر 09, 2008 2:13 am

مشكوؤررررررررررررررررررر
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأحد ديسمبر 14, 2008 5:01 am

مشكووووووووووووووور
mariormf

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالإثنين ديسمبر 29, 2008 2:32 am

sdbfgvbdfbdfvdfvdvdvdv
semsem_forever

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة يناير 09, 2009 3:56 pm

الله عليك يامان
five2008

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأربعاء يناير 14, 2009 2:35 pm

الله عليك يامان
mario acac

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة يناير 16, 2009 6:30 am

بدى تحيا كبيره جدا للبولاقيه يعنى بولاق و الاخلاق يعنى بلد الرجوله أدب

مين هنا من بولاق يا اخونا scratch

برنامج رائع بس pale يكون شغال
ابوحموده

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة يناير 30, 2009 9:18 am

مشكوررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررر
essamasd

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأربعاء فبراير 25, 2009 3:17 pm

مشكوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووررررررررررر
A120

مُساهمةموضوع: واللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البر   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالثلاثاء مارس 03, 2009 1:33 am

واللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمانواللة البرنامج دة كنت عايزة من زمان
عبدة المصرى

عبدة المصرى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 5:30 pm

شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا شكرا
عبدة المصرى

عبدة المصرى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالجمعة أبريل 10, 2009 5:46 pm

انا عايز شرح برامج اوكـــــــــ
عبدة المصرى
elabcry

مُساهمةموضوع: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأحد أبريل 12, 2009 6:38 pm

شكرا يا باشا
hazemdj

مُساهمةموضوع: حازم الطويل الاساس واسلامونى اعز الناس   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالسبت أبريل 18, 2009 8:14 am

اشطه يا مان
lo0ode

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالسبت مايو 02, 2009 2:22 am

thanxxxxxxxxxxxxx
ارللاتى

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالثلاثاء مايو 05, 2009 7:02 am

فاءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءءء Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
أمــ القلووب ــير

مُساهمةموضوع: رد: برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك   برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك Icon_minitimeالأربعاء مايو 27, 2009 7:10 am

يسلموووووووووووووووووووووووووووووو

برنامج لفصل صوت المطرب عن اللحن وتسجيل بصوتك
صفحة 1 من اصل 2انتقل الى الصفحة : 1, 2  الصفحة التالية
 مواضيع مماثلة
-